Problem with connecting or starting ray

Hi All,

 

We got dedicated server and we installed old dolphin sute 6.0.0001 installed.

 

I recently downloaded the ray RMS  for linux on our server and try to configured it.

 

I given my server ip in that red5.properties file and /chat for the widget to connect it.

 

One more thing our 1936 port is not open does it becoz of it while other two ports are open  1935 and 5080.

 

After running ./ray.sh from shell when i try to connect my server it throws following error:

 

[ERROR] 2008-07-16 01:14:16,572 pool-3-thread-3:( org.red5.server.net.rtmp.RTMPHandler.onInvoke ) Error connecting
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 1
        at org.red5.server.webapp.chat.Application.connect(Application.java:206)
        at org.red5.server.Scope.connect(Scope.java:417)
        at org.red5.server.BaseConnection.connect(BaseConnection.java:264)
        at org.red5.server.net.rtmp.RTMPConnection.connect(RTMPConnection.java:244)
        at org.red5.server.net.rtmp.RTMPMinaConnection.connect(RTMPMinaConnection.java:67)
        at org.red5.server.net.rtmp.RTMPHandler.onInvoke(RTMPHandler.java:313)
        at org.red5.server.net.rtmp.BaseRTMPHandler.messageReceived(BaseRTMPHandler.java:143)
        at org.red5.server.net.rtmp.RTMPMinaIoHandler.messageReceived(RTMPMinaIoHandler.java:120)
        at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:570)
        at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299)
        at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilterChain.java:53)
        at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648)
        at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java:220)
        at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(ExecutorFilter.java:264)
        at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java:885)
        at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:907)
        at java.lang.Thread.run(Thread.java:619)

Can anyone explain me what is wrong i have did or any particular step i did miss?

 

Please help out on this i am really tryint to figure out chat with our system.

 

Thanks

Quote · 16 Jul 2008
 
 
Below is the legacy version of the Boonex site, maintained for Dolphin.Pro 7.x support.
The new Dolphin solution is powered by UNA Community Management System.