connection error

jvm 1    | [ERROR] 2009-02-02 11:17:35,232 pool-3-thread-5:( org.red5.server.net
.rtmp.RTMPHandler.onInvoke ) Error connecting
jvm 1    | java.lang.NullPointerException
jvm 1    |      at org.red5.server.webapp.chat.Application.connect(Application.j
ava:236)
jvm 1    |      at org.red5.server.Scope.connect(Scope.java:417)
jvm 1    |      at org.red5.server.BaseConnection.connect(BaseConnection.java:26
4)
jvm 1    |      at org.red5.server.net.rtmp.RTMPConnection.connect(RTMPConnectio
n.java:244)
jvm 1    |      at org.red5.server.net.rtmp.RTMPMinaConnection.connect(RTMPMinaC
onnection.java:67)
jvm 1    |      at org.red5.server.net.rtmp.RTMPHandler.onInvoke(RTMPHandler.jav
a:313)
jvm 1    |      at org.red5.server.net.rtmp.BaseRTMPHandler.messageReceived(Base
RTMPHandler.java:143)
jvm 1    |      at org.red5.server.net.rtmp.RTMPMinaIoHandler.messageReceived(RT
MPMinaIoHandler.java:120)
jvm 1    |      at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilt
er.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:570)
jvm 1    |      at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNext
MessageReceived(AbstractIoFilterChain.java:299)
jvm 1    |      at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1
100(AbstractIoFilterChain.java:53)
jvm 1    |      at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImp
l$1.messageReceived(AbstractIoFilterChain.java:648)
jvm 1    |      at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(E
xecutorFilter.java:220)
jvm 1    |      at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsR
unnable.run(ExecutorFilter.java:264)
jvm 1    |      at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknow
n Source)
jvm 1    |      at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown So
urce)
jvm 1    |      at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

i was told it a java issue how do i fix this and i need a link to the files need thanks in advance

Quote · 2 Feb 2009
 
 
Below is the legacy version of the Boonex site, maintained for Dolphin.Pro 7.x support.
The new Dolphin solution is powered by UNA Community Management System.